Группа в Фейсбук Группа ВКонтакте

Консультации

Ремонт генератора киа 2.0...

Добрый день. Можно ли у Вас заменить щетки генератора киа сид 2.0 2007 года? Есть в наличии запчаст[...]

Kod Kraski Creta...

Poskajite pojalusta po vin kodu kod kraski Z94G2811BJR100515 spasibo[...]

Киа Рио 2010 г. 1,4...

Скажите,пожалуйста, код краски XWEDH511AB0005307[...]

KIA Picanto I 1.1 АКПП...

Добрый день. Посмотрел статью http://auto-texcenter.ru/zamena-masla-v-akpp-kia-picanto/ Вопрос так[...]

Киа спортедж 4, 2017...

Подскажите цену замены лобового стекла (есть датчик дождя)[...]

Киа Спортаж 3 2.0 Акпп...

Добрый день. Подсксжите сколько будет стоить установка 2Din автрмагнитолы с управлением на реле. Спа[...]

Kia ceed 2009...

Хотел бы приехать продиагностировать ходовую авто. Нужно ли к Вам записываться? Или Вы примите меня [...]

Хендай ix35 2012 2л. Бензин...

Скажите пожалуйста сколько будет стоить регулировка клапанов?[...]

Диагностика подвески бесплатноПрофилактика полного привода Киа Хендай

P0269 Cylinder 3 Contribution/Balance

DTC Description
P0263 is set when abnormal difference of crank shaft speed and excessive combustion impact occurs as comparing engine speed(cylinder balance) and knock sensor signal level detected at two successive injectors.
→ Too fast change of Crank shaft speed : injector is considered as open stuck(The fuel quantity more than calculted value at ECM is injected to combustion chamber.)
→ Knock sensor signal level is high : injector is considered as open stuck(The fuel quantity more than calculted value at ECM is injected to combustion chamber.)
→ Too slow change of Crank shaft speed : injector is considered as close stuck(The fuel quantity less than calculted value at ECM is injected to combustion chamber.)
DTC Detecting Condition
P0269 is set when abnormal difference of crank shaft speed and excessive combustion impact occurs as comparing engine speed(cylinder balance) and knock sensor signal level detected at two successive injectors.
→ Too fast change of Crank shaft speed : injector is considered as open stuck(The fuel quantity more than calculted value at ECM is injected to combustion chamber.)
→ Knock sensor signal level is high : injector is considered as open stuck(The fuel quantity more than calculted value at ECM is injected to combustion chamber.)
→ Too slow change of Crank shaft speed : injector is considered as close stuck(The fuel quantity less than calculted value at ECM is injected to combustion chamber.)
DTC Detecting Condition
Item Detecting Condition Possible Cause
Threshold Value
Angular speed detected at CKPS varies rapidly when #3 cylinder injector operates.
MDP learning by knock sensor exceeds maximum value.
Injector open stuck
Injector close stuck
Injector circuit
Leakage of Low compression pressure or combustion pressure
Fail safe
Injector open stuck.
→ Engine stops.
Injector close stuck.

→ Idle RPM rises to 1000RPM.
→ Engine operates with 3 injectors.
→ Engine power generaton drops to 75% regardless of RPM.
→ Knock sensor signal is ignored.(MDP learning inhibited)
→ MDP learning inhibited.

Check lamp ON

 

Specification
Injector component resistance
0.1±0.04Ω(20°C)

Авто опросы:

Какой бензин вы заливаете в свою машину?

Загрузка ... Загрузка ...

обсуждение

Когда вы обычно меняете зимнюю резину на летнюю?

Посмотреть результаты

Загрузка ... Загрузка ...

обсуждение

Обсуждения

  • Загрузка...

Киа сервис, обслуживание и диагностика

Сервис Хендай, обслуживание и диагностика

Техническая документация Киа Хендай

Расшифровка кодов ошибок



Мы принимаем к оплате:

Мы принимаем к оплате Visa и Master Card


Обратная связь


Поиск по сайту




. Яндекс.Метрика Top.Mail.Ru